MIKULÁŠSKÁ SLEVA 10% POUZE DNES VEČER NA VŠE KROMĚ UČÍCÍCH VĚŽÍ S KÓDEM: MIKULAS

Reklamace

Zakoupené zboží lze reklamovat v zákonné lhůtě 24 měsíců. Podmínky reklamace upravují Všeobecné obchodní podmínky, článek VII. Práva z vadného plnění.

1. Pro uplatnění reklamace vyplňte: Formulář pro uplatnění reklamace a odešlete na email: info@veselenozky.cz

2. Zboží s kopií faktury zašlete na adresu: Šárka Ježková, Tyršova 177/13, 290 01 Poděbrady nebo můžete zboží zaslat zpět přes Zásilkovnu pomocí služby Reklamační asistent. K tomu potřebujete zboží označit štítkem Zásilkovny. Kontaktujte nás, štítek Vám zašleme emailem. Štítek si vytiskněte, nalepte na zásilku a odevzdejte na kterékoliv pobočce Zásilkovny. Pokud nemáte možnost štítek vytisknout, pak stačí na Zásilkovně sdělit trasovací číslo tohoto štítku (je na něm uvedeno) a obsluha štítek vytiskne. A balíček je na cestě do Veselých nožek.

O dalším postupu vás budeme informovat.

Formulář ke stažení zde.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.